Intakegesprek

Een goed begin is het halve werk.

Intake gesprek.

Wij stemmen onze dienstverlening 1-op-1 af op uw vragen, situatie en werkwijze. Daarom starten we met een intakegesprek om persoonlijk kennis te maken. Met wie krijgt u te maken en wie zijn onze contactpersonen. Ter plaatse lopen we met u de werkprocessen, locaties en aandachtspunten door. Dan weten wij wat we moeten doen en loopt het aan uw kant soepel.

Ad de Rooy
Ad de Rooy
Directeur Operations
Partnerlogo's overzicht
  • Hoe laat moeten wij aanwezig zijn?

  • Tot hoe laat moet gewacht worden?

  • Is er sprake van venstertijden?

  • Welke controles moet onze chauffeur uitvoeren?

  • Wel of niet van tevoren aanmelden?

  • Bij wie moet de chauffeur zich melden?

  • Kan er direct aangedocked worden? Zo ja, bij welk dock?

  • Zijn er documenten die getekend moeten worden?

  • Voert u of wij opdrachten in het planningsysteem in?

  • Draait u of wij de adresstickers uit?

  • Pallets wel of niet omruilen?

  • Zijn er bepaalde kwetsbaarheden aan de goederen?

  • Wie laadt er?

Periodiek bijwerken

Werkwijzen zijn continu aan wijzigingen onderhevig. Periodiek nemen we met u de afspraken door. Kijken of er verbeteringen en/of wijzigingen in onze dienstverlening nodig zijn.
De werkwijze zoals afgesproken bij het intakegesprek nemen we door met onze chauffeurs zodat ze exact weten wat u van hen verwacht.

Laden en lossen vrachtwagende Rooy transport

Meer over onze aanpak

Maatschappelijk betrokken

De wereld is groter dan de resultatenrekening. We zijn ons sterk bewust van onze maatschappelijke rol. In woord én in daad.

Korte lijnen

Behandel klanten zoals je zelf behandeld wilt worden. Noem het een open deur. Maar bij De Rooy Transport zit het in de genen.

Historie, missie en visie

Het doel wat we voor ogen houden, waar we voor staan. Klantgericht duurzaam en stellen de mens centraal.

Koninklijk onderscheiden

Dit jaar heeft het Zijne Majesteit de Koning behaagd om Ad de Rooij en Peter de Rooij een Koninklijke onderscheiding te geven voor hun bijzondere verdiensten die zij hebben vervuld voor de (Goyse) samenleving.

Verkeersles dode hoek voor basisschoolleerlingen

De afgelopen weken heeft De Rooy Transport dode hoeken lessen verzorgd voor de gemeente Houten, in samenwerking met Veilig Verkeer Nederland.

Heel Houten danst voor Turkije en Syrië

Ook de Rooy draagt haar steentje bij om geld in te zamelen voor de slachtoffers van Turkije en Syrië, al het ingezamelde geld gaat naar Giro 555.

Van Dijk Utrecht levert eerste elektrisch Volvo FM trekker af

Verdere verduurzaming van ons transport met de vandaag afgeleverde eerste elektrische Volvo FM trekker.

Alle goeds voor 2023!

De directie van de Rooij Transport wens iedereen hele fijne kerstdagen toe en voor het nieuwe jaar alle goeds. Laten we samen proosten op een mooi 2023!

Rond on Ice

Het kan weer: schaaten op het plein van Het Rond in Houten. Ook dit jaar verzorgen we de opslag en het transport van alle benodigdheden voor dit sportieve festijn.
Groenboek TLN 2022

Bijdrage aan het ‘Groenboek’ van TLN

Op 9 december 2022 j.l. heeft TLN het 'Groenboek' gepresenteerd. Met trots en dankbaarheid hebben wij hieraan een bijdrage mogen leveren.
de Rooy transport dag van chaffeur

Dag van de vrachtwagenchauffeur

Onze chauffeurs leveren een onmisbare bijdrage aan ons bedrijf en daarmee indirect aan de gehele logistieke sector! Daar staan we vandaag graag bij stil met een lunchpakket.
de Rooy transport schademelding bumper

Bumper, een initiatief van verzekeraar TVM

De Rooij Transport B.V. heeft meegewerkt aan een promotiefilmpje voor de app Bumper. Via Bumper kunnen wij schades makkelijker en eenvoudiger registreren bij onze verzekeringsmaatschappij TVM. Lees meer en bekijk de video.
de Rooy Transport boom

Wat kunnen we voor u doen?